Idag är första dagen

20120903-103134.jpg

på kanske resten av mitt liv? Idag börjar jag hur som helst som egen företagare på heltid. Jag har lämnat barnen på skola och dagis, det var länge sen eftersom jag började så tidigt på Norra. Hela familjen låg och sov när jag åkte till jobbet.

Jag ska ringa några förhoppningsvis blivande kunder, och så har jag som chef beordrat mig själv att äta lunch med en inspirerande och klok människa, min vän Helena.

Sen bär det av till Old Touch på Odenplan för att lämna tillbaka kläder vi hyrt, vi var på ett fantastiskt 20-talsbröllop i helgen! Mer om den härliga dagen kommer.

Kommentera

