Födelsedag

Jag fyllde år för ett tag sen, och vem tycker inte om att fylla år?! Jag tyckte att det tog emot en smula att fylla 30, byta tiotal bara sådär, men att bli 31 och 32 har bara känts helbra. Och så fick jag så himla fina presenter av min söta lilla familj!

20120924-123601.jpg

En fantastiskt fin bok av min man Emil. Fullproppad med gammal beprövad trädgårdskunskap!

20120924-124003.jpg

En helt ljuvlig blus av min treåriga dotter, som hon valt alldeles själv! Hon gick i affärer med mormor och promenerade rakt fram till blusen, tog ner den och sa ”den här passar för min mamma”. Mormor blev mycket imponerad, både av valet och av att det gick så snabbt. ”Jag trodde vi skulle vara där i timmar och vända på ljuskoppar, men vi var ju klara på tre minuter!”

20120924-124426.jpg

Rar hyllning på ytterdörren av min son, sju år.

20120924-124553.jpg

Jag fick även äkta juveler. Det ni.

20120924-124655.jpg

Den här raringen fick jag av mina föräldrar. Hujedamig vad här ska borras! Blev genast sugen på att åka till nån brädgård och köpa virke och bygga… Ja nåt.

20120924-125040.jpg

Till mig själv köpte jag (jo så får man göra) Underbara Claras fantastiska bok! Jag visste redan innan att jag skulle tokälska den, och jag blev sannerligen inte besviken! Fylld till brädden med inspiration och klokskap. Clara Lidström har gjort allt arbete helt själv, text, foto, redigering, layout, ja allt och det är verkligen imponerande. Jag hade varit grymt stolt, och det hoppas jag hon också är.

Kommentera

