Alternativ sjukvård.

20130117-223625.jpg
Vaknade jetesjuk. Åkte till jobbet ändå, men vände ganska på direkten. Hängde på vårdcentralen i några timmar och blev klämd och lyssnad på. Åkte hem, där min privata sjuksyster tog vid. Blev nerbäddad med snuttefiltar.
-Nu hämtar jag doktorsgrejerna!

20130117-223941.jpg
Jo hon har lite alternativa metoder.

20130117-224023.jpg
-Det här är skitkul, jag gjorde det när jag var bebis! Hävdade hon och gick loss på min mage med en sticksåg och en borrmaskin.
-Den där doktorn du träffade förut, var det en tjej eller en kille?
-En tjej.
-Men var det en vanlig tjej eller en igelkott?
-En vanlig.

One thought on “Alternativ sjukvård.

Kommentera

