Hej maj!

Något demonstrerande kan jag inte skryta med att jag åstadkommit idag, men den lediga dagen utnyttjade jag minsann! Det blev en mycket trevlig heldag med min dotter.

20130501-210603.jpg
Det köptes vårskor! Rena fyndet på Igor sport. Ska vi prata lite om hur mycket jag älskar Igor sport? Jag älskar Igor sport. Stor plånboks-skor till liten plånboks-priser.

Vi firade detta samt att det på riktigt är vår med en glass och lek i solig park.
I parken fanns det såna här:

20130501-211151.jpg
Stjärnmagnolia. Magnolia överhuvudtaget är ju så vackra att dom är snudd på overkliga. I Skåne finns det en magnoliaskog. MAGNOLIASKOG. Det måste kännas som att promenera i en saga.

One thought on “Hej maj!

Kommentera

