Den första sommarhelgen, del 2.

Sommarvädret fortsatte och likaså vår härliga helg. Vi packade smörgåsar och årets första rabarbersaft och åkte till en stor park i närheten.

20130605-204755.jpg
Så fantastiskt härligt att bara sitta på en filt med en kopp kaffe (varför är kaffe alltid dubbelt så gott utomhus?) och titta på när barnen lekte!

20130605-205452.jpg
Jag invigde mina nya träskor från Swedish Hasbeens utförsäljning. Jag har världens dille på gult nu. Som att gå runt med två solar på fötterna.
Jag passade på att plocka syrenblommor för att göra syrensaft! Jag använde receptet från Söta saker , en fantastisk blogg med en massa ljuvliga recept.

20130605-205908.jpg
Imorgon ska den silas och tappas upp på flaskor! Och förstås provsmakas.

20130605-210005.jpg

Kommentera

