En nationaldag.

Härligt med en ledig dag! Och vilket väder sen! Jag tog familjen under armen och åkte in till Kungsträdgården där matfestivalen Smaka på Stockholm höll hus.

20130606-211215.jpg
Jag testade en kantarelltoast, väldigt gott. Vi köpte iskaffe från det allra sötaste stället, Frankies coffee. Genomrar personal, dom hade även hemgjord falafel som jag nog allt måste tillbaka och testa…

20130606-211255.jpg
Barnen fick festlig glass och var glada.

20130606-211355.jpg
Vi satt en stund i gräset och sen promenerade vi hem längs vattnet. Jag har väl kanske inte firat mitt land så värst, men väldigt trevligt har vi haft det!

Kommentera

