Serier.

Kan vi prata lite om serien Land Girls och den känslomässiga bergochdalbana som det sista avsnittet utsatte mig för? Lyckotårarna hann ju knappt torka innan det blev helt förfärligt sorgligt, och så var det glatt och vackert och sen hemskt igen. Jag var helt matt efteråt.

20130610-190336.jpg

20130610-190407.jpg

20130610-190421.jpg
Nu kanske ni tänker att vadå, sista delen gick ju för länge sen? Jo men jag är lite trög när det gäller att haka på serier och liksom fatta att jag borde kolla. Jag fattade till exempel inte grejen med Vänner förrän i typ säsong nio. (Men oroa er inte, jag har sett varenda avsnitt jättemånga gånger nu och kan ohälsosamt många repliker.)

Kommentera

